21 listopada 2012

Pierwsze urodziny bloga!

Dzisiaj mój bog obchodzi pierwsze urodziny! 
Z tej okazji chciałam Wam wszystkim podziękować. Dziękuję, że do mnie zaglądacie, czytacie i komentujecie. Przez ten rok trochę upiekłam ciast i ciasteczek, a także spróbowałam trochę dań nie słodkich. Wypróbowanych było trochę więcej, ale nie zamieszczam przepisów na ciasta, które nie wyszły, nie smakowały lub są do poprawki. Daję słowo, wszystko przetestowane na mężu:D Mam nadzieję, że dalej będziecie do mnie zaglądać.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim i zapraszam na rogaliki:)
 Przepis wkrótce:)

2 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję i życzę wielu jeszcze lat blogowania!!!
      p.s.nie wiem dlaczego pierwszy mój koment się usunął? ale to nic, pozdrawiam

      Usuń